Kaymak Gibi Seks Hikayeleri!

Amıma Yapılan Ağdayla Başlayan Lezbiyenliğim! (9)

Webcammen met de geilste amateurs!

Amıma Yapılan Ağdayla Başlayan Lezbiyenliğim! (9) (Selin 22 Y., Ankara)

Otele yerleştik, daha çok apart bir daireydi. Bir odası, bir mutfağı ve bir banyosu vardı. Biz zemin katta olduğumuzdan büyük de bir balkonu vardı. Havuz hemen yakınımızda, deniz de 40-50 metre uzağımızdaydı. Otele girişte birkaç çıplak görmüştük, ama hepsi en az 50 yaşın üzerinde tiplerdi, midem kalkmıştı. Gözümden uyku akıyordu, bir saat kestirmeye karar verdik. Üzerimdekileri çıkarmadan hemen yatağa girdim. Aynı şekilde kızlar da uyudular. Havuzbaşının gürültüsü ile bir süre sonra uyandık. Bir saat yerine iki saat uyumuştuk. Kalktık birer duş aldık, bikinleri giydik. İlk başta çırılçıplak çıkmaya niyetimiz yoktu.

Havuzbaşından denize doğru iniyorduk. Havuz kenarında herkes çırılçıplaktı. Otelin yüzde sekseni 50 yaş üstüydü. Bu bende hayal kırıklığı yaratmıştı. Genç olanların da yarısından fazlası erkekti. Havuz kenarından sahile indik. Burada herkes bikiniliydi. Sonra bir tabela gördük, çıplakların kısmı oradaydı. Oraya gidince rahatladım, burada oran biraz öncekinin tam tersi olmuş, çoğunluk genç, gençlerin de çoğunluğu çiftti. Patara'daki gibi çıplaklar birbirinden uzak ve saklı değillerdi. Sahilde erkek popülasyonunun az, insanların nispeten uzak olduğu bir yer arıyorduk. Ama dediğimiz gibi bir yeri bulmak bile yarım saatimizi almıştı. Anlayın artık plajın yoğunluğunu. Hiç bu kadar çıplağı bir arada görmemiştim.

Ben sadece bikinimin üzerini çıkardım, kızlar da bana uydular. Burada illaki çırılçıplak olacaksın diye bir kural yoktu. Güzelce yağlanıp, sağı solu izlemeye başladım. Kimseyi rahatsız etmemek için de güneş gözlüklerimi taktım. Bu arada sohbet ediyorduk. Nadia bana, "Şehirde çırılçıplak gezenleri merak ediyorum!" dedi. Aslında ben de merak ediyordum. "Öğlen yemeğini şehir merkezinde yeriz..." dedik. Şehir merkezi haritaya göre 3 km civarındaydı, bisiklet kiralamak aklımıza geldi. Bir süre daha sağa sola baktıktan sonra suya girdik, çıktık ve bisiklet kiralamaya gittik.

Üçümüz bisikletle kent merkezine gittik. Ama şaşırdık, kimse çıplak değildi. Halbuki anlatılan öyle değildi. Moralimiz bozulmuştu. Bir restauranta gittik. Nadia siparişi verirken, siparişi alan oğlana sordu, "Burada niye çıplaklar yok?" diye. Çıplakların olduğu yer başka bir yermiş, orayı tarif etti oğlan. Biz de yemeği yerken haritadan yeri bulduk ve yemekten sonra da pedallara asıldık. Şimdi çoğunluğuk sokakta çırılçıplaktı. Markette, bankada, her yerde çıplaklar vardı. Hatta çırılçıplak bisiklete binen kızlar da vardı. Nadia, "Biz de çıplak binelim!" dedi. Bu söz bile kalbimi küt küt atmasına yetti. Aylin'e baktım, o da tamam deyince, tamam anasını satayım dedim. Tuvalette üzerimizdekileri çıkardık ve bisikletlerimize binip, şehri turlamaya başladık.

İnanılmaz tahrik oluyordum. Kimse bize öküz gibi bakmıyordu. Türkiye'de hafif kısa etekle dolaşsam, millet bakardı. Şu hale bak, çırılçıplaktım ve kimse rahatsız edici bakmıyordu. Belki yarım saat bisiklet sürdük, çok zevkliydi. Golf sahalarının olduğu bölgeye doğru bisikletimizi sürdük. Hemen önümüzde, üçü kız, biri erkek, dört kişi çıplak bisiklete biniyordu. Arkamızda da yaşlı karı koca vardı. Kalabalık halinde doğa ile başbaşa çırılçıplak bisiklete biniyorduk. Aylin yorulduğunu söyledi. Kenarda çimlerin orada oturduk, dinlendik. Arkamızda ağaçlık alan, onun arkası yokuş ve gölet vardı.

Nadia bisiklete oturdu, "Hadi gidelim!" dedi. Aylin, "Biraz daha dinlenelim!" dedi. Nadia bisikletin üzerinde domalarak oturunca, manzaraya dayanamadım ve gidip amına yumuldum. Nadia irkildi, ulu orta böyle birşeye şaşırmıştı, ama zevk aldığından kendisini çekemedi. Muhteşem kalçalarını aralamıştım, amını yalıyordum. Aylin, "Kızım saçmalama, başımıza iş gelir!" diyordu. Ama inanın dayanılacak bir görüntü değildi. Aylin de yanımıza geldi, benim amımı avuçlayıp okşarken, kendi amını da okşuyordu. Ben Nadia'nın amının derinliklerine dilimi sokmaya çabalıyordum. Nadia ise zevkten inliyordu. Tertemiz, kıldan eser olmayan, hatta kıl kökünden bile eser olmayan amını, götünü yalıyordum Nadia'nın.

Nadia'nın pozisyonu rahatsız olduğu için yerinden kalktı, ağaçlık alana geçtik. Yere yattı, yine domaldı. Amına yumuldum, mis gibi şerbetli amına. Ben de domaldığım için Aylin de beni yalıyordu. Kalçalarımı iyice Aylin'in ağzına bastırmıştım. Her yerimi ateşler basıyordu. Çok geçmeden Nadia zevk sıvısını suratıma patlatmıştı. Nadia zaman kaybetmeden Aylin'i yalamaya geçmiş, onun da zevk almasını sağlamıştı. Ben de boşaldıktan sonra onları izlemeye koyuldum. Sonunda Aylin de boşalmış, rahatlamıştı. Rahatlamış vaziyette tur attık ve sahil kenarında bisikleti kiraladığımız yere bisikletimizi teslim edip, sahile geçtik.

Nispeten daha tenhaydı sahil. Uygun yer ararken, bir çift gözüme ilişti. 25-30 yaşlarında bir çift. Kadın yüzüstü yatmış, adam yanında diz çökmüş vaziyetteydi. Sağında soluna yaşlı insanlar yatmıştı. Adam, kadının arkasından amını parmaklıyor, diğer eliyle de sikini okşuyordu ve kimse onlara dönüp bakmıyordu. Onlara mesafem 10 metre kadardı ve izliyordum. Adam kadının kalçasını ayırmış parmaklıyordu. Yanındakilerin siklerinde en ufak bir oynama yoktu, izlemiyorlardı sanırım. Adam elini ıslatıp daha fazla parmağını sokmuştu. İnternette görüyordum 'Beach Fuck' diye, ama gerçek olmadığını sanıyordum. Kadın kalkıp diz çöktü, adamın sikini aldı ağzına. Biz de pür dikkat izliyorduk. Adam da git gel yapıyordu. Başka bizim kadar pür dikkat izleyen yoktu. Geçen şöyle bir bakıyor, sonra kafasını çeviriyordu. Adam işin dozunu arttırdı, kadını domalttı, gidip geliyordu. İçimden (Oha!) dedim. Bir kişi de bakmıyordu, ne oluyor lan diye.

Kadın adamın pompalamalarından yorulup yan yattı, adam da yine arkasına geçti, bacağını kaldırıp gidip gelmeye başladı. Onların üst tarafında boş bir yer olduğunu gördüm, gittik oraya oturduk. Yakından sikişmelerini izliyorduk. Karışan, kızan yoktu. Ya da ne bileyim, ben de katılayım diye herifin biri gelebilirdi, ne diyeceklerdi ki? Ama en ufak bir inlemeleri falan yoktu. Adam diz çöktü, bacağını iyice kaldırıp, hızlı hızlı pompalamaya başladı. Kadının amı oldukça sulanmıştı, ki adam her vurduğunda birkaç damla sıçrıyordu. Kadın havlunun üzerinden kaymış, kumda sallanıyordu. Adam ritmini hiç bozmuyordu sikerken.

Nadia, "Tipsiz, ama iyi sikiyor!" dedi. Ben de ona, "Akşam bak, ben seni nasıl sikeceğim!" dedim. Bu arada kadın toparlanmış, yüz üstü yatmıştı. Kadının yüzü bize dönüktü. Adam arkasında gidip geliyordu. Kadın sikilirken bize bakıyordu. Biz utanmıştık, sağa sola bakmaya çalışıyorduk. Bu esnada kadının, "Dışa boşalma Ahmet!" dediğini duyunca döndüm, kadına baktım. Kadın Türk'tü ve bu cesaretlerine şaşırmıştım. İşlerinin bittiğini, adamın kadının kalçalarına yığıldığında anladım. Kadın bikinisinin altını giydi ve duşlara gitti. Adam da sikini sallaya sallaya denize gitti.

Kadın bir süre sonra geldi, bikinisini çıkarmış. Yüzü yine bize dönük, yüz üstü yattı, telefonu elinde. Ailesi ile konuştu, konuşmalarından balayına geldiklerini anlamıştık. Sonra adam geldi. "Çok çılgın bir balayı oluyor..." falan konuştular. Kadın kocasısının sikini okşarken, bizim hakkımızda konuştu, "Çok güzel kızlar, sakın onlara sikini kaldırayım deme, koparırım sikini! dedi. Ben de içimden (Sen merak etme, öyle bir şey yaparsa ben koparırım!) dedim. Kadın adamın sikini oynaya oynaya kaldırdı. Oynamaya devam ediyordu, sohbet ediyorlardı. Derken adamın sikini ağzına aldı ve ona oral seks yaparak boşalttı. Kalktım dayanamadım, "Kızlar odaya gidelim!" dedim. Hatta Türkçe olarak, "Hadi Aylin kalk, gidelim!" dedim. Kadın irkildi, kocasına, "Türk'müş bunlar ya, of!" dedi. Hiç istifimizi bozmadan gittik. Uzaklaşınca bastık kahkahayı.

Odaya gittiğimizde resepsiyondan not bulduk 'Arayınız!' diye. Aradık. Yaşlı bir çift varmış, üst katta kalamıyorlarmış. Bize, "Son katta daha büyük bir oadaya geçebilir misiniz?" dediler. Daha büyük oda ve fiyat farkı yok, hemen kabul ettik. Teyze ile amca da jest olsun diye bize şampanya ve meyve göndermişler. Yeni odamıza geçtik. Şampanyamızı açtık, içmeye başladık. Aç karnına kafamız güzel olmuştu. Kendime gelmek için balkona çıktım. Üst katta olunca manzara daha güzeldi, deniz bile gözüküyordu. Balkondaki sandalyeye oturdum, ayaklarımı uzatıp çevreye baktım. Bir süre sonra kızlar bana seslendi. İçeri girince kızlar yatakta yüz üstü yatmış. Çiçeklerin yapraklarını yatağa serpiştirmişler, bellerine de çiçeğin kurdelesini bağlamışlardı.

Aylin, "Sana hediye aldık güzelim!" dedi gülerek. Aralarına geçip, diz üstünde durdum. Hediyelerimin paketini çözdüm. Kalktılar ve ikisi ile de öpüşmeye başladım. Aylin, "Aleti taksana!" dedi. "Birazdan takarım!" dedim. Aylin'in üstüne ağırlığımı verdim ve öpüşmeye başladık. Teni cayır cayır yanıyordu, zevk alıyordum. Bu esnada Nadia da benim sırtımı yalıyordu. Eğilip kalçalarımı kaldırdı ve amımı yalamaya başladı. Ben de eğildim Aylin'in amını yalamaya başladım. İyice sulanınca yerimden kalktım, çantamdan belden bağlamalıyı aldım ve taktım. Nadia şaşırmış bakıyordu.

Nadia'ya, "Al bakalım ağzına!" dedim. Çömeldi, aleti ağzına aldı, gerçek yarak gibi yalamaya başladı. Yeterince yalayınca, Nadia'ya yatağa sırt üstü yatmasını söyledim. Aylin'e de, "Amını yala!" dedim ve Aylin'i domaltıp arkasına geçtim. Aleti kökledim. Aylin önce, "Aahh!" dedi, sonra "Immm!" dedi. Ben hızlıca pompalamaya başladım. Soktukça 'Çıt, çıt!' diye ses çıkıyordu amından. Çatır çatır sikmek bu olsa gerek dedim. Bir müddet sonra Aylin'i yukarı doğru yönelttim. İkisi de altlı üstlü oldular. Nadia'nın beline yastık koydum. Onlar öpüşürken aletimi Nadia'ya soktum. Parmaklarımdan daha rahat girmişti alet. Nadia'ya sokup çıkarıyordum. Önümde Aylin'in yusyuvarlak kalçaları, onları da mıncıklıyordum. Sonra tekrar Aylin'e, tekrar Nadia'ya, derken ikisini de boşalttım. Ben de çok yorulmuştum, aleti belimden çıkarıp kendimi koltuğa attım, oturdum. Bizim kızlar üst üste öylece kalmışlardı. Sonra Aylin yana attı kendini, ikisi de yorgun düşmüştü, ben de öyle. Yanlarına geçtim ve yattım. Uyumuşuz...

Ne çabuk sabah olmuştu anlamamıştım. Kalktım duş aldım, kızlar uyuyordu. Balkona çıktım, ortalıkta millet (Adem baba - Hava ana kılığında) geziyordu, biraz onlara baktım. Oda servisini arayıp, üç kişilik kahvaltı istedim. Bu arada otel kitapçığına baktım, masaj salonu vardı. Masaj çeşitlerine baktım, Orgazmic masaj yazıyordu. Bu arada kahvaltı geldi. Kızları uyandırdım. Kahvaltıyı yaptık. Balkonda biraz güneşleneyim dedim. Balkona geçtik. Balkonda üç tane şezlong vardı. Bende beyaz bikini vardı. Aylin lila bikinisinin üstünü giymiş, altını giymemiş, Nadia ise sadece kırmızı renkli altını giymişti. Aylin, "Beni yağlarmısın?" dedi ve yattı. Ben de elime yağı sürüp, bacaklarından, baldırından, amından yukarı çıkarak, göğüslerine ulaştım. Göğüslerinin üzerine de döküp, bikinisinin önden kopçasını açtım ve yine yağ döktüm. Göğüslerini mıncıklayarak okşayarak yağladım.

O kadar yağ dökmüştüm ki, vücudu pırıl pırıl olmuş, çok seksi gözüküyordu. Bacaklarını aralayıp amının dudaklarına masaj yapıyordum. Bunu Nadia'dan öğrenmiştim. Baldırlarını, amını, okşuyor, sıkıyordum. Aylin dudaklarını ısırıyor, dilini zaman zaman dudaklarının üzerinde gezdiriyordu. Ben de arada bir yukarılara çıkıp göğüslerini mıncıklıyordum. Nadia ise bizi izleyip, elini bikinisinin içine daldırmış, okşuyordu. Nadia daha fazla dayanamadı ve altını da çıkararak, Aylin'in ağzına oturdu. Ben de şezlongun aşağısına indim ve Aylin'in amını yalamaya başladım. Sonra ben de çırılçıplak oldum. Bu esnada Nadia Aylin'in üstünden kalkmış, göğüslerini yalıyordu. Ben de Aylin'in üzerine yatıp, dudaklarına yumuldum. Nadia aşağıya inip Aylin'in amını yalıyordu. Ben de Aylin'in göğüslerine yumuldum.

Bir ara, yandaki balkonla bizi ayıran yüksek duvardan birinin izlediğini farkettim, durdum. Baktım bir kadın, ama rahatsız oldum, "Kızlar içeri girelim!" dedim. Aylin boşalmıştı. İçeri girince yatağa yattım, Aylin benim amımı yalarken, Nadia da ağzıma oturdu. Nadia'nın amını parmaklayıp yalamak bana süper zevk veriyordu. Aylin'in yalamaları hızlandıkça, benim de Nadia'yı parmaklama hızım artmıştı. Nadia ile neredeyse aynı anda boşalmıştık.

Birkaç dakika sonra kendime geldiğimde, gördüğüm kadını anlattım. Nadia, kadının dünkü Türk kadın olduğunu söyledi. Kocası ile izlemişler bizi. Nadia'ya, "Neden söylemedin?" dedim. "Ne var ki bunda, biz de onları izledik ya!" dedi. Kızmıştım, sinirle duşa gittim, biraz kendime geldim. Bu esnada kızlar giyinmiş çıkmaya hazırdı. Ben de bikinimi giydim. Çıktık. O gün uçağımız 18:00'de kalkıyordu, gidiş saatine kadar plajda onu bunu izledik, çırılçıplak takıldık. Ufak elleşmeler yaptık, başka da kayda değer birşey olmadı...

[Selin]

Amıma Yapılan Ağdayla Başlayan Lezbiyenliğim!
Tüm Bölümleri

Hikayeni Yolla 66Seks Hikayeleri

18+ YASAL UYARI:
Amıma Yapılan Ağdayla Başlayan Lezbiyenliğim sitesi 18 yaşından büyükler için Seks Hikayeleri içermektedir. 18 yaşından küçük iseniz veya bulunduğunuz ülkede Lezbiyen Seks Hikayesi okumak kanunen yasak ise, bu siteyi derhal terkediniz!

ÇEREZ (COOKIE) POLİTİKASI:
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Daha fazla bilgi.